Safari-symbol

Velg startside

Startsiden er siden som vanligvis vises når du åpner Safari-programmet.

  1. Åpne Safari hvis det ikke allerede er åpent.

  2. Velg Safari > Valg, og klikk deretter på Generelt.

  3. Gjør ett av følgende:

    • Hvis du vil bruke siden som vises i det aktive Safari-vinduet eller den aktive fanen, klikker du på «Bruk nåværende side».

    • Hvis du vil bruke en annen side, skriver du inn adressen i «Startside»-feltet.

    • Hvis du vil bruke en tom side, sletter du innholdet i «Startside»-feltet slik at feltet er tomt.

  4. Hvis du vil at startsiden også skal vises når du åpner et nytt Safari-vindu, velger du Startside fra lokalmenyen «Nye vinduer åpner med».

Beslektede emner

Angi Safari-valg